Ce au cautat cititorii- Cum rezolv problemele cauzate de curentul puternic al apei

   Multi dintre pescari se tem sa pescuiasca in ape curgatoare din cauza curentului foarte puternic al cursului de apa iar cei care pescuiesc folosesc plumb foarte greu (200g) pierzand astfel din control.Am facut si eu aceasta greseala la inceput dar apoi am inteles care este de fapt smecheria.
     Cand mergeti la pescuit pe apa curgatoare trebuie sa cautati locul potrivit si anume un loc unde curentul este mic sau apa pare sa curga la deal din cauza valtorilor.Aici trebuie sa incercati la limita valtorilor  este o portiune unde apa ,,sta"   si unde precis se aduna  pestele sa astepte hrana adusa de curent.Eu personal pescuiesc pe Dunare cu momitor de 20g fara probleme dar am cautat locurile respective an de an pentru ca apele curgatoare isi schimba mereu geometria malurilor mai ales daca vin viituri ca in acest an.
   Pe canalul APA CALDA - CERNAVODA o sa observati acest  fenomen la 25 metri de cascada unde canalul se ingusteaza si pescuiesc de regula doar localnicii.

Niciun comentariu: