Broasca este un rapitor feroce?

    In urma cu multi ani am fost martorul unei scene rare, pescuiam stiuca pe Dunare cu pestisor viu si observam ca pestisorii pe care ii tineam intr-un lighean cu apa scadeau numeric fara sa inteleg cum.Am inceput sa urmaresc mai atent ligheanul decat lansetele si am observat cum cateva broaste mai mari sareau in lighean si  inghiteau  pestisorii, am evitat sa mai povestesc acesta intamplare pentru ca nimeni nu m-a crezut,  ba mai mult eram luat la misto de prieteni,  acum am gasit prima proba in acest sens si m-am grabit sa o public.Sunt sigur ca multi dintre noi am vazut lucruri incredibile dar nu le-am povestit de teama sa nu fim catalogati ,,pescari" Priviti acest film si ganditi-va cati va vor crede daca povestiti continutul lui.
aici gasiti cele mai ieftine cantare
Trezeste-te!

Niciun comentariu: