Navomodel adaptat pentru pescuit

    Navomodele de nadit au dupa parerea mea preturi  foarte mari si personal am gasit o alternativa prin adaptarea unui navomodel de jucarie pentru pescuit.Sigur pentru mine a fost mai usor deoarece eu pescuiesc numai pe Dunare si il folosesc pentru a plimba sonda sonarului primavara in vederea observarii modificarilor de adancime care s-au produs pe parcursul iernii.Pentru cei care pescuiesc pe balti este necesara o singura modificare si anume montarea unei cuve pentru transport iar canalul telecomenzii care activeaza mersul inapoi al navomodelului sa fie cuplat la bobina care elibereaza nada.Este de preferat un navomodel mai mare dar si asa pretul nu depaseste 100euro eu personal am gasit navomodelul(poate cara 4kg) la magazinul de mai jos dar puteti gasi si in alta parte totul este sa cautati alternative la preturile nesimtite oferite de magazinele pentru pescuit.
  Tot aici am gasit si cantare foarte ieftine pentru pescuit

Jucarii 468x60

Niciun comentariu: