Oltenita Chirnogi - informatii

     Am fost ieri 20.03.2012 in recunoastere in zona Oltenita Chirnogi, am luat doar o undita la mine scopul deplasarii fiind sondarea apei si observarea transformarilor  dupa viitura, de pescuit am pescuit pe canal la undita si pot spune ca m-am distrat de minune 2 ore, a venit si politia de frontiera care pe langa buletine au cerut chitanta de 30 ron pentru anul 2012 pentru ca nu au primit de la ANPA nimic cu privire la noile permise, nici macar nu stiau ca stiuca este in prohibitie, totusi au fost prelucrati cu privire la faptul ca pe Dunare singurul permis valabil este cel emis de ANPA.Despre Dunare ce sa va spun, daca ritmul de incalzire al apei se mentine sambata se poate pescui cu succes in Dunare.

12 comentarii:

Anonim spunea...

Salut

Cum este accesul auto pana la canal ca ma bate si pe mine gandul sa fac o iesire pe 30, asa inainte de prohibitie?
A miscat ceva ca vad ca deja are 7 grade apa pe Oltenita si Giurgiu?

O zi buna
Tox

fox spunea...

drumul este uscat dar ca oricare drum de tara este mai denivelat(NU RUPI MASINA DAR NU ESTE NICI ASFALT) poti merge linistit in oricare dintre locurile din zona Oltenita.Apa s-a incalzit asa cum spui dar sambata este chiar o zi propice deoarece apa a fost stationara si incepe sa creasca usor deci cum este mai bine

Anonim spunea...

Multumesc pentru raspuns.

Inca astept permisul pe 2012, cum il am am fugit :).
Bine ca in sfarsit a aparut si ordinul pe 2012 vad ca intra in prohibitie din 15 Aprilie deci mai este timp de inca o iesire.

Numai bine!
Tox

fox spunea...

merge si cu permisul ANPA din 2011 sau chitanta pentru anul 2012

Anonim spunea...

Si PG?

fox spunea...

cand am fost eu nu au cerut, PG se emite pe baza permisului si daca permis 2012 nu avem....

Anonim spunea...

Ai idee cum este drumul de la dig pana la apa in locatia asta?
http://maps.google.ro/maps?daddr=44.059466,26.559877&hl=ro&sll=44.071245,26.573353&sspn=0.05217,0.080767&t=h&mra=mift&mrsp=1&sz=14&z=14

Am fost cativa ani la rand aici si am mai lasat masina pe dig ca nu puteam intra in padure.
Am vazut ca vineri este posibil sa ploua asa ca va ingreuna accesul auto, sambata pe la 9 sint acolo.

Tox

fox spunea...

sambata sunt si eu pe acolo, pana acum drumul este bun sper sa nu ploua

Anonim spunea...

Salut

Ai ajuns cumva sambata? A inceput sa traga?
Din pacate vineri seara mi s-a stricat electromotorul la masina si nu am mai plecat, am stat sa il repar si am reprogramat pe saptamana aceasta.

O zi buna
Tox

fox spunea...

a plouat nu am mai plecat, dar sambata merg chiar daca trebuie sa merg pe jos pana la Dunare

Anonim spunea...

daca vrei te iau eu in drum.

Tox

fox spunea...

multumesc dar suntem doi, avem masina, daca vrei ne vedem pe undeva si mergem impreuna facem si cunostinta