ARGES-A1- KM30 la BALASTIERA

    Cum inca Dunarea nu indeplineste conditiile optime de pescuit puteti incerca o partida de pescuit  pentru incalzire pe raul Arges.Am gasit un loc la km30 pe A1 langa balastiera dar si aici trebuiesc informatii cu privire la nivelul apei  inainte de a merge la pescuit, eu am avut ghinionul sa gasesc apa crescuta tare, foarte tulbure si in scadere  rapida. mai mult din cauza cotei mari de crestere a inundat malul  fiind sanse minime de a prinde ceva, am incercat cam 2 ore dar cum apa scadea vazand cu ochii,   am renuntat la pescuit pentru a cerceta zona mai bine si cred ca promite in momentul in care raul reintra in matca normala.Am mai gasit localnici la pescuit dar si ei se plangeau de cresterea si scaderea brusca a apei.Si numarul mare de localnici care erau la pescuit   ma face sa cred ca zona este productiva in conditii optime localizare





Niciun comentariu: