CAND PUTEM PESCUI PE DUNARE IN 2012?!

     Pentru a avea sanse reale la o partida reusita de pescuit pe Dunare trebuiesc indeplinite doua conditii: temperatura apei sa atinga 10-15 grade si Dunarea sa intre in matca normala.     
   Temperatura apei pe Dunare incepe sa creasca  usor, a ajuns la cca. 2 grade in zona Oltenita si vine din amonte ceva mai calda(3grade) dar pentru a avea o partida de pescuit cat de cat reusita trebuie(dupa parerea mea) sa ajunga macar la 10 grade daca nu 15grade.In anii trecuti apa Dunarii atingea 10grade la inceputul lui aprilie dar iernile au fost mai blande si vremea in aceasta perioada mai calda.
   Variatiile apei Dunarii  sunt inca foarte mari au fost chiar de un metru saptamana trecuta urmand ca  saptamana viitoare variatia sa nu fie mai mare de 30-40cm.Acum totul depinde de vreme o incalzire brusca ar aduce noi viituri pe Dunare si pescuitul ar fi compromis pentru o buna perioada de vreme probabil din cauza asta intarzie si ANPA cu data prohibitiei. 
   Nu incercati sa mergeti la pescuit pe zona Oltenita fara sa aveti informatii   zona dintre dig si malul Dunarii este zona inundabila, apa ramane aici chiar daca nivelul Dunarii scade si blocheaza accesul  de la dig catre malul Dunarii.
   Pe perioada prohibitiei Dunarea ofera totusi alternative: se poate pescui cu momeli artificiale la stiuca, scrumbie etc. 

13 comentarii:

Costache I spunea...

Atentie la dezinformare! La scrumbie nu se pescuieste in perioada de prohibitie!!!!!! Scrumbia are propria ei perioada de prohibitie, asa a fost in toti anii, perioade diferite pe sectoare diferite de Dunarare.

fox spunea...

Imi pare rau dar si aici nu sunteti exact pe regulament, scrumbia a fost in prohibitie anul trecut decat 30 de zile pe zona Vadu Oii pana la Gura Timocului in perioada 14 mai-12 iunie fata de 4apr- 18mai pentru restul daca mai retin exact(a trecut un an) deci este o perioada in care se poate, dar cunoasterea legii este obligatia fiecaruia dintre noi si necunoasterea ei nu este o scuza

Costache I spunea...

Am extras din lege. Si sa facem corect referire la pescuitul scrumbiei pe tot tronsonul de Dunare nu numai pe cel mentionat de dumneavoastra. Ca daca informam sa informam total, corect si pentru toata lumea.
Articolul 1
Se instituie masuri de prohibitie pentru pescuitul in scop comercial, recreativ/sportiv si familial al oricaror specii de pesti, crustacee, moluste si al altor vietuitoare acvatice in habitatele piscicole naturale, pe o durata de 60 de zile, in perioada 4 aprilie - 2 iunie inclusiv, si in apele care constituie frontiera de stat, inclusiv golful Musura, pe o durata de 45 de zile, in perioada 4 aprilie - 18 mai inclusiv, cu exceptiile prevazute in prezentul ordin.

Articolul 6
Prohibitia pescuitului in scop comercial si familial al scrumbiei de Dunare se stabileste pe sectoare astfel:
a) pe sectorul de Dunare si bratele sale, de la Marea Neagra pana la Ceatal Chilia, Mm 43, pe o durata de 8 zile, in perioada 24 aprilie - 1 mai inclusiv;
b) pe sectorul de Dunare si bratele sale de la Ceatal Chilia, Mm 43, pana la Vadul Oii, km 238, pe o durata de 22 de zile, in perioada 1 mai - 22 mai inclusiv;
c) pe sectorul de Dunare si bratele sale, de la Vadul Oii, km 238, pana la Gura Timocului, km 845,6, pe o durata de 30 de zile, in perioada 14 mai - 12 iunie inclusiv.

Cu respect Costache I.

fox spunea...

Prima data ati spus ca scrumbia nu se pescuieste in perioada de prohibitie pentru alte specii, acum reveniti, oare nu era mai simplu sa postati de prima data acest extras?Asa va contraziceti singur mai mult trebuia sa specificati ca postul este valabil pentru anul 2011.Valabil si la postul prin care imi cereati sa public informatii despre locuri de pescuit fara sa vedeti ca sunt deja postate aceste informatii.

Costache I spunea...

Da, am inteles, va deranjez, scrieti numai pentru dumneavoastra nu si pentru altii.
Va las in continuare sa scrieti dupa ureche, imi pierd timpul incercand un dialog constructiv cu dumneavoastra. Nu va ascultati decat pe dumneavoastra si pace. Daca ma luati cu de astea eu nu mai dau pe aici. Pai in loc sa va bucurati de dialog ma trimiteti la plimbare sa caut informatii.

Cu respect,
al dumneavoastra FOST cititor Costache I.

PS. nu ma astept sa publicati acest mesaj, asa ca nu va osteniti degeaba.

fox spunea...

Nu v-am trimis la plimbare, am facut doar o constatare, acum cand nu aveti replica preferati o iesire cat de cat onorabila, va inteleg

Anonim spunea...

Ma repet si eu pe aici. Ce legatura aveti voi pescarii sportivi cu pescuitul in scop comercial si familial????
La ce cititi balivernele cu sectoarele de Dunare daca prohibitia pentru sportivi nu spune nimic despre asta????
Care articol va da voua drept de pescuit in ape teritoriale si de frontiera in prohibitie in afara stiucii????

fox spunea...

Domnule daca cititi legea intelegeti problema asa cum a inteles si dl Costache, totul este sa cititi atent altfel,,,,,

Anonim spunea...

Pai eu am inteles destul de bine, nu stiu ce a inteles domnul Costache. Pentru pescarii sportivi e prohibitie la toate speciile mai putin stiuca. Simplu. Alte exceptii pentru sportivi nu sunt. Articolul 6 de mai sus nu priveste pe sportivi. Iarasi simplu.

Anonim spunea...

Am citit si mesajul domnului Costache si constat ca a plecat de pe forum, asta sa inteleg? Sa plec si eu? Vad ca si el sustinea aceeasi chestiune ca mine.

fox spunea...

Imi cer scuze ca am fost mai acid, dar comentariul meu se refera strict la zona Oltenita, dl Costache vorbea despre prohibitia 2012 dar pe legea din 2011, eu vreau doar sa va informez corect nu sa ma cert iar daca gresesc sa analizan greseala, dar legea este clara cu privire la zona de la vadul oii pana la gura timocului pe Dunare

fox spunea...

eu respect pe toti cititorii amatori de Dunare pentru ca fara dvs ramanem cu baltile private

Anonim spunea...

I’m 15 and my boobs are so small even tho there are stretch marks on them.

All women in my family have at least a C cup.When will they grow?
I think small breasts are SO SO sexy