MAMALIGA PENTRU PESCUIT


     Pe toate tarabele sunt calupuri vidate cu mamaliga(diferite arome) care au garantie luni de zile, am testat si eu (de lene) aceasta mamaliga si nu va sfatuiesc,  cred ca pestii stiu foarte bine ce este natural si ce nu,  mamaliga naturala nu rezista luni de zile deci cea vidata este plina de E-uri.De cate ori nu ati fost la pescuit si langa dvs. era cate un localnic care la mamaliga uscata facuta in ceaun prindea peste iar dvs cu mamaliga super aromata nimic?Pestii din Dunare sunt diferiti de pestii din crescatorii care nu au ce manca decat hrana oferita de propietar, deci chestia cu super arome cade pe Dunare, trebuie momeala cat mai apropiata de ce gaseste  in natura si E-uri nu gasesc sigur.Inca un argument ar fi cainii infometati de pe malul Dunarii care au refuzat si ei aceasta mamaliga de cumparat  dar m-au lasat fara porumbul conservat, am testat apoi cu vrabii aceasta mamaliga si au refuzat categoric, dar au mancat malai   

Urasc sa fac mamaliga pt pescuit !!!!!!

De ce ? Sunt mai batut in cap poate, dar nu iese cum trebuie, in 90% din cazuri 
Solutia temporara e sa iesi la pescuit cu un prieten care face niste bile de mamaliga de iti spargi capul cu ele si pe malul baltii le combini …. totusi nefiind o solutie de durata sau cel putin acceptabila am cautat pe internet “retete de mamaliga”, pt momitor dar si pt “patratzel”.

Am gasit din intimplare niste post-uri de genul mamaliga la microunde… 


Reteta Mamaliga simpla, mamaliga 2 plus 3, mamaliga la microunde







Asa am sintetizat reteta “mamaliga 2+3″. Simpla, de facut de acasa, practica in varianta in care nu stati 2 sapt. pe apa, ca oricit de frig ar fi, tot se strica, din experianta.

Deci MAMALIGA 2+3:
2 parti malai
1 parte faina de grau
Se confisca din arsenalul nevestii un recipient (eu am confiscat unul rotund cu fundul bombat, deci fara colturi), se amesteca faina cu malaiul in stare uscata pana cele doua sunt “la ochi” uniform amestecate.
Se toarna apa rece peste cele 2 in recipientul anterior confiscat de la nevasta(atentie poate dauna grav relatiei daca alegeti recipientul preferat al nevestei). Apa se pune pana depaseste putin amestecul. Omogenizati cu apa pana ramane putina peste amestec. Eu am mai pus putina apa in plus , dar nu multa.

Se baga 2 minute la microunde pe maximul ce il poate cuptorul… Dupa 2 minute se scoate si se amesteca cu o lingura si se da repede inapoi la microunde.
Spun repede fiindca mi s-a intamplat sa stau mai mult cu ea pe masa la amestecat (deh, telefonia mobila e de vina) si a trebuit sa o las ma mult dupa aceea la microunde in tura a 2-a.
Dupa ce o amestecati putin sa nu ramana apa pe margini sau in ea, o bagati inapoi la microunde inca 2 minute.
Dupa ce o scoateti, verificati consistenta (de obicei e cauciucata), daca o vreti mai tare, o mai dati 2 minute la microunde.

Eu am reusit sa o fac si de momitor si de patratel asa. Pt patratel am dat-o parca 2+3+3… Pe incercate, poate va ajuta.

Niciun comentariu: