Asta este dezbatere sau reclama???


    Tare sunt curios cat a costat acest  topic si cum unii dintre oamenii de buna credinta  au marsat fara sa realizeze  ca este un fake?


   Este si acesta unul din motivele pentru care am renuntat la pescuitul pe balta, pe langa multe altele, majoritatea forumurilor primesc bani pentru acest gen de discutii care au un singur  scop, reclama, aici este vorba de pensiuni dar si cu baltile de pescuit se intampla la fel...povesti multe, peste putin si taxe pe masura minciunilor de pe forumuri.Cititi acest topic si vedeti cum incepe si cum se incheie, poate gresesc eu.

     buna ziua. ma numesc mincu marian, sunt din tulcea si locuiesc in bucuresti din 1998. sunt un mare impatimit al pescuitului sportiv si de aceea in fiecare vara stau mai mult prin delta.
in ultimii trei ani am stat si mai mult deoarece mi-am cumparat o pensiune la mila 23.
sa va povestesc cum am ajuns sa sa fac aceasta afacere datorita acestui hoby numuit pescuitul sportiv:
impreuna cu mai multi prieteni din bucuresti mergeam la pescuit la baltile din jurul bucurestiului, apoi usor usor am inceput sa plecam prin delta dunarii, la mila 23, ne cazam pe la diferiti localnici sau pensiuni si inchiriam salupe rapide din tulcea pentru a ajunge la mila 23.
in urma cu 4 ani m-am hotarat sa imi achizitionez si eu o barca rapida pentru a merge la pescuit in delta dunarii impreuna cu prietenii mei din bucuresti si din tulcea.
mi-a venit barca prin luna iulie si a fost o nebunie in anul acela, toata vara am stat prin delta la cort sau in diferite locatii.
apoi au inceput sa ma sune prieteni din tulcea care faceau transport in delta si nu faceau fata nr mare de turisti care se cazau la diverse pensiuni.
am inceput sa merg si eu prin delta cu turisti, ducandu-i la diferite pensiuni si asa am inceput sa caut si eu sa cumpar o locatie prin mila 23.
in urma cu 3 ani am cumparat pensiunea de la mila 23 si de atunci mai mult stau pe acolo decat in bucuresti.
in bucuresti stau doar iarna si abia astept sa se incalzeasca.
la ora asta stau in fata calculatorului si am deschise tot feluri de site-uri de pescuit si masa mea e plina cu carlige, fire,arcuri si tot felul de accesorii si imi fac tot feluri de monturi pentru crap.
am deschis acest topic deoarece vreau sa va impart cate ceva din experinta mea la pescuit in delta dunarii si locuri de pescuit la mila 23
vreau sa deschid cate un topic pentru fiecare peste in parte unde sa facem schimb de experienta despre tehnici,scule de pescuit, monturi, locuri etc

PESCUIT LA MILA 23 | 10 Comentarii

Pagini:
1
2
3
4


1
Re: PESCUIT LA MILA 23danem in 24.02.2011 11:13



eu primu!!!ce sti despre scobar????? ce preturi sunt la barca?(e criza)\km?????


2
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 24.02.2011 11:21



Nu am pescuit niciodata la scobar deoarece acest peste nu il gasesti in delta.
La ce preturi te referi la barca? Transferul Tulcea-Mila 23 sau barci de inchiriat pe zi pentru partide de pescuit? Cu motor sau fara?


3
Re: PESCUIT LA MILA 23danem in 24.02.2011 11:25



tulcea-mila23,barci fara motor,(cum raminde cu pretu "la criza????)


4
Re: PESCUIT LA MILA 23danem in 24.02.2011 11:27



transfer t-m23,barca/zi


5
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 25.02.2011 11:43



Transportul Tulcea-Mila 23 cu salupe rapide(capacitate 8 persoane+bagaje) costa aproximativ 450ron/cursa si dureaza 1 ora.
Mai exista si posibilitatea de a ajunge la Mila 23 si cu nava SPET unde fiecare pasager trebuie sa plateasca 45ron/cursa. Durata cursei este de 3,5 ore si circula de doua ori pe saptamana.


6
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 25.02.2011 11:45



Referitor la barcile de inchiriat pentru pescuit costul lor ar fi:
-cele cu motor 100ron/zi
-cele fara motor 40ron/zi


7
Re: PESCUIT LA MILA 23cdc in 25.02.2011 15:26



daca dumneavoastra sunteti cel cu olimpicul alb-albastru care este vesnic pozitionat pe partea dreapta a gropii mari (spre amonte), as avea cateva intrebari

am fost de trei ori anul trecut cu prietenii din Buzau (dnul dr si dnul Pricop sunt cunostinte vechi cu Marian - cel cu olimpicul) si de fiecare data omul asta a prins tot timpul si noi mai deloc, chiar si daca ne-a cedat locul lui, am vazut momeala...


8
Re: PESCUIT LA MILA 23speed_66_al in 25.02.2011 17:17



@cdc-are intelegere "tacita" cu pestii ! :))


9
Re: PESCUIT LA MILA 23gabi crap in 26.02.2011 16:07



salutari dl min22ro,cumva sunteti dl Forgo Dorin?


10
Re: PESCUIT LA MILA 23pescar.amator in 26.02.2011 16:20



salut domnul min22ro, sper sa ne vedem anul asta la mila23, si eu am rude acolo cu pensiune, si de 6 ani tot bat drumul pe acolo, unchiul meu a lucrat pe pasager(capitan) si inchiriaza camere sta undeva in centru si are iesire in laguna la casa, si verisoara sta in captul dinspre Sontea al satului si e vorba de vasilica si adi cei cu magazinul, sper sa ne vedem la un pescuit la mila anul acesta , pe curand :P




1
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 26.02.2011 16:45

Va salut domnule cdc, Da eu sunt cel cu barca olympic si la groapa unde se intersecteaza dunarea veche cu canalul sontea pescuiesc foarte mult la somn. Ocolo reusesc mai tot timpul sa am capturi deoarece am invatat foarte bine groapa si stiu unde sunt agatatorile(asta dupa ce am pierdut poate sute de monturi)
Un mare secret acolo este sa pescuiesti la coropisnita, ca daca dai la rama neagra prinzi numai somotei

2
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 26.02.2011 16:51

Salutari domnule Gabi, nu sunt dl Forgo Dorin, ma numesc Marian Mincu si am locatia in MILA 23 in centrul satului, langa scoala la o casa distanta spre peco

3
Re: PESCUIT LA MILA 23pescar.amator in 26.02.2011 16:52

pe mine m-ati uitat ? :P

4
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 26.02.2011 16:56

Va salut domnule pescar.amator, Pe unde a-ti pescuit la mila 23 si ce a-ti prins?

5
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 26.02.2011 17:00

Eu nu mai am rabdare, abia astept sa se incalzeasca sa dau o fuga pana la mila23. Cred ca ma voi duce in jur de 15 martie sa pescuisc la salau. Mi-am luat un bat de salau maver skirt ultra fine , pe care il caut demult si abia astept sa ii fac proba

6
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 26.02.2011 17:03

La ce pescuiti mai mult cand veniti la MIla 23?

7
Re: PESCUIT LA MILA 23pescar.amator in 26.02.2011 17:09

pai la ce pica :P glumesc doar , pe canal in spatele satului la stiuca si la caras,
pe Sontea la crap , biban si stiuca, pe Olguta la crap si stiuca, pe canal instre ligheanca la caras , stiuca si eventual daca pica si ciortan, si in fata pe dig la mal la dunare,vizavi de insula din gura de la sontea, la ce pica, adika oblete, crap, si seara la somotel, da nu prea am cu cine, ca in delta nu ma duc decat cu sotia si seara nu o tin in tantari pe malul dunarii , cu toate ca eu sunt disperat dupa pescuit, si adi e mai tot timpul plecat la balta si oricum nu ii arde lui de pescuit :P

8
Re: PESCUIT LA MILA 23cdc in 01.03.2011 13:55

vreau sa-mi spuneti ce montura folositi
mai precis ce opritor
stiu ca era cumva foarte simplu..fara multe noduri
in legatura cu momeala, sa stiti ca am prins si la scoica si vierme mare
si in plus scoicile sunt gratis (atunci cand se gasesc)




9
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 01.03.2011 22:57

La somn folosesc o montura foarte simpla, fara nici un nod pe fir decat nodul de la carlig.
Folosesc un plumb culisant pe firul principal si ca opritor folosesc o bila (margica) prin care trec firul de doua ori prin ea , apoi carligul.
E o montura foarte simpla si foarte eficienta.

Fir intins!!!!!!!!!

10
Re: PESCUIT LA MILA 23MILA23 in 02.03.2011 12:59

MARIANE TE SALUT DE LA CLUJ.SUNT GABI POP (proprietarul uneia din cele trei cabane identice din gura canalului SONTEA ) I-TI UREZ UN AN CAT MAI BUN IN CAPTURI,DISTRACTIE LA MAXIM,ptr.ca numai acolo putem sa mai scapam de tumultul oraselor aglomerate,cicalelile nevestelor,prietenelor,iubitelor,si numai acolo putem sa ne incarcam bateriile la maxim.
PS. TINEM TE ROG UN LOC OCUPAT LA GROAPA UNDEVA PE LA SFARSITUL LUNII MARTIE INCEPUT DE APRILIE 2011.




Te salut Gabi. Ce faci, ai fost pe la mila anul asta?
Eu sunt la bucuresti si ma voi duce la mila in jur de 15 martie, vreau sa incerc la salau si crap.
Nu mai am rabdare sa se incalzeasca odata sa ma duc la pescuit.
Mai ai barca aia cu 40cp?, ca imi caut si eu un black sea cu 40 cp sa cumpar.
Nu o vinzi?


2
Re: PESCUIT LA MILA 23cdc in 09.03.2011 11:29



daca se mai incalzeste, as vrea sa va fac o vizita pe la sfarsitul lunii
am fi opt persoane, daca nu se mai anunta cineva pana atunci

aveti unde sa ne culcati?
incapem toti in olimpic?
ne dati sa mancam ceva, sau venim cu merinde in traista?




3
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 09.03.2011 21:02



Sigur domnule cdc ca am unde sa va cazez, pensiunea GIGANTFISH are o capacitate de 13 persoane si in salupa incap lejer 8 persoane si bagajele aferente.
Referitor la mancare va pot agigura mic dejun, pranz si cina.
Eu saptamana viitoare plec la mila 23 si va pot da mai multe informatii de la fata locului.
Daca va hotarati sa veniti ma puteti contacta la tel. 0768849210
Pentru mai multe detalii puteti accesa www.pensiuneagigantfish.ro


4
Re: PESCUIT LA MILA 23anton in 11.03.2011 14:22



Va salut domnul marian.Am cititordinul cu privire la prohibitie si am inteles ca dupa pasti este permis pescuitul cu artificiale la stiuca si dupa 15 mai la toate speciile in apele de la granita. ma intereseaza daca venim vreo patru prieteni avem unde pescuila mila,daca ne puteti rezolva permiselesi pg-urile, adica in apropiere? daca ne cazam la pensiunea d-voastra?


5
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 11.03.2011 19:58



Va salut domnilor pescari!!!!

Ieri m-am intors de la Mila 23 si asa cum am promis vreau sa va tin la curent cu partidele de pescuit pe care le fac la Mila 23.
Am pescuit in perioada 31/03/2011-3/04-2011 si am dat la salau, avat si crap.
Pe 31/03 am dat la salau in intersectia Dunarea Veche cu Sontea dar fara nici un rezultat, apoi am dat la crap si avat pe Sontea tot fara nici un rezultat doar ceva platica, pe seara am dat la avat pe Dunarea Veche in centrul satului si am luat vre-o 5-6 avati.
A doua zi pe seara m-am dus la pescuit de crap in gura canalului Eracle unde erau mai multi pescari si am reusit sa prind primul crap in 2011.
In ultimele doua zile am avut doua partide excelente la crap in gura canalului Eracle, in prima zi am prins 16 crapi intre 2-3.5 kg si duminica am mai prins 13 crapi si cel mai mare a avut 5kg.
Imi pare rau ca nu pot posta poze si filmulete pe acest forum dar am sa le incarc pe youtube si am sa va dau linkul


6
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 06.04.2011 09:53



Am pescuit la bomba cu ttx cu doua carlige iar in carlige porumb cu miere


7
Re: PESCUIT LA MILA 23baboier in 06.04.2011 09:58



frumos si f interesant , atita captura , astept link cu film sau poaze, m s.ce adincime de apa ? .


8
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 06.04.2011 10:23



Am pescuit langa mal la primul prag de 4-5m.
Pot posta undeva pe acest site poze si filmulete?


9
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 06.04.2011 10:28



http://www.youtube.com/watch?v=aEgsZ6Ajx6I

Nu este foarte bine filmat deorece eram singur in barca si cu o mana tineam lanseta iar cu cealalta filmam si apoi iar mai mulinam putin iar filmam.



10
Re: PESCUIT LA MILA 23min22ro in 20.05.2011 22:56



www.pensiuneagigantfish.ro





Re: PESCUIT LA MILA 23alec in 27.07.2011 19:44



La GIGANT FISH se auzea petrecerea aia monstruoasa la sf, saptamanii ???


2
Re: PESCUIT LA MILA 23alec in 01.08.2011 21:39



La GIGANT FISH se auzea petrecerea aia monstruoasa la sf, saptamanii ???


3
Re: PESCUIT LA MILA 23mikamircea in 15.01.2012 17:04



Salutare la toti pescarii sportivi din Romania. Ma numesc Mircea Lillhav si va transmit cele mai bune salutari pescaresti din Suedia, tara unde sant domiciliat din 1990. Pentru mine Mila 23 este un vis la care continui sa visez pentru ca de acolo am cele mai bune amintiri de pescuit din Romania. Imi aduc aminte ca de multe ori plecam cu un prieten din Bucuresti cu personalul toata noaptea pana la Tullcea dupa care montam caiacul gonflabil pe care il caram cu noi cantarea numai putin de 80 kg si ne dadeam drumul pe Dunare pana la mila---ce inconstienta--- dar ma rog pasiunea pescuitului pentru mine nu are margini. Aici in Suedia pescuiesc foarte mult salau , stiuca si biban iarna la copca, din pacate temperaturile sant pe plus si nu cred ca o sa avem ghiata anul acesta, ma refer in sudul tarii unde locuisc eu.Motivul pentru care scriu este ca as vrea sa schimb pareri si povestiri pescaresti cu cine este interesat de delta dunarii si mai ales de Mila 23. Va rog sa imi scrieti daca doriti amanunte in legatura cu pescuitul in Suedia. Va doresc numai bine si astept mesaje de la voi.
Mircea


4
Re: PESCUIT LA MILA 23regalo in 19.01.2012 17:44



salut.....imi poti da niste preturi de la pensiunea ta....suntem un grup de 3-4 familii care vrem sa venim in delta in mai-iunie.




4 comentarii:

Anonim spunea...

salut,normal k este reclama.adminii de site-uri pt pescuit primesc o suma de bani de la cei doritori de reclama.ca sunt unii "botanisti"si se arunca cu capul inainte la vederea unui peste prins intr-o locatie stiuta si chipurile momita de unii proprietari de pensiuni,acesta este rezultatul "marketing-ului".amuzamentul incepe dupa sfarsitul epopeii la pescuit si se rezuma la:era mai bine daca veneam saptamana trecuta sau viitoare,a fost apa sus sau jos,prea tulbure sau prea limpede etc.intotdeauna placerea si prostia s-au platit cu varf si indesat.

fox spunea...

Sunt curios cand vor intelege cu totii acest lucru, uite pe pescuitul daca vrei sa pui un link cu o locatie de pescuit salbatica te baneaza imediat

Anonim spunea...

nu vreau sa par rautacios dar intr-un fel este mai bine asa.gandeste ce s-ar intampla daca ar "navali"toti la batrana doamna? o sa gasim cu greu un loc de pescuit si cel mai deranjat lucru (pt mine)sunt manelistii si "salbaticii" care 24 ore fac un vacarm de nedescris.oricum ironic vorbind datorita acestor acestor persoane mi-am cumparat barca,cu care pot ajunge in locuri greu accesibile de pe mal.site-ul pescuitul s-a "varsat"demult.pe pescuitul gasesti orice alta informatie dar nu despre pescuit,momeli,locuri etc.apropo mister fox,poate deschideti pe blog un topic cu si despre monturi pentru dunare.

fox spunea...

La partea cu manelistii si salbaticii sunt de acord cu dvs, dar stiti ca sunt si manelisti care nu pescuiesc pe Dunare si astia sunt cei mai rai, dar nu avem ce face, cat despre aglomeratie sa fim seriosi, sunt multe locuri virgine inca, daca ai si barca chiar poti merge in pustiu.
Buna ideea cu topicul despre monturile pentru Dunare, va multumesc