Crapul - comportament

     Toata lumea isi da cu parerea despre comportamentul crapului , dar fara sa argumenteze cumva aceste descrieri, din aceasta cauza am tot postat filmari subacvatice cu diferite specii de pesti in mediu natural in mai multe situatii.
     Crapul(si speciile inrudite) umbla in bancuri si cauta hrana precum oile, stand in fiecare loc unde gasesc ceva mancare, macar o zi(in balti se aduna acolo unde stie ca este hrana  unde de regula nu aveti voie sa pescuiti, pe Dunare nu-l hraneste nimeni si este nevoit sa caute),  personal am avut de doua ori sansa sa cada peste mine bancul de crapi, s-a intamplat pe Dunare la Chirnogi si va spun ca este fantastic sa ai in mai putin de o ora 7-8 prezentari, dar in Dunare nu poti scoate tot ce vine fie din cauza copacilor de sub apa fie din cauza dimensiunii pestelui trebuie sa fortezi nu poti sa-l lasi sa i-a fir ( mi-a rupt textil de 35 fara jena)Mai mult in Dunare pestii stau la comun cu somni si alte specii .Va prezint un film in continuare cu crapi si somni filmati in ape salbatice pentru a vedea acest comportament cu ochii dvs nu din povesti sau imaginatia altora.



    Atat despre crapi  dar pe drumul pana la  balta merge si un banc bun deci cititi  bancuri geniale si drumul pana la balta o sa para mai scurt.
     
specia asta de peste o(mai) cunoasteti?

2 comentarii:

AlinGeorgeBv spunea...

lumea apelor este de-a dreptul impresionanta. mai ales activitatea de acolo . tin minte ca si eu, la o varsta tanara , am pescuit intr-un lac...aveam 8 ani cred, si mergeam mai multi copii la lac, si ne distram pe acolo. si am confectionat noi o undita, speciala, si cred ca am stat vreo 3 ore, nimic nimic . si ideea geniala ce mi-a trecut prin cap, sa pun o guma, pe carlig ,acoperita cu mamaliga, asa puneam atunci :)) , si nu au curat 5minute si am prins o rosioasa. wow, fericire in cartier , am mers acasa, in fata blocului, l-am bagat intr-un bidon, era o rosioara mica, dar asa faina era pentru noi copii, ca vreo zi ne-am jucat cu ea..dupa care, ne-a parasit :)) . facusem o gaura undeva in gradina blocului , dimineata cand am coborat sa ii dam de mancare..nu mai era acolo , probabil era pisica unei babe de la parter care a mancat-o :( . dar a fost o experienta unica :D .

Anonim spunea...

cu siguranta textilul s-a taiat in scoica.acum fro 5/6 ani cand nu erau asa multi electricieni,ma rugam la dzeu sa nu-mi dea mai mare de 5/6kg ca nu-l scoteam din craci.primavara si toamna tarziu folosesc mono de 0.36 cu plumb+momitor culisant si ac direct pe linie,in rest cu mono de 0.50+forfac textil.ideea preconceputa de unii ca la dunare nu se poate nadi este falsa.partidele reusite au fost cele in care am stat minim 3 nopti si am nadit locul.nimic nu egaleaza in senzatii pescuitul de crap pe dunare in craci.daca mai adaugi si faptul ca somnul se "misca" mai bine seara odata cu venirea tantarilor..............aventura este maxima.