pescuit pe Dunare la Ulmeni Oltenita

Am fost azi 15 ianuarie la pescuit pe Dunare in zona Ulmeni Oltenita, initial am vrut sa mergem pe zona Oltenita Chirnogi dar drumul era impracticabil si nu am riscat, am mers la Ulmeni.Timpul  insa a fost aiurea, vant puternic, inorat in prima parte a zilei si pestele nu a vrut sa se hraneasca, din ce am auzit de la un localnic a mancat salaul acum 2-3 zile astazi insa nimic, Dunarea este scazuta inca,  din cate am vazut v-a creste semnificativ in urmatoarea saptamana si sper sa alimenteze  canalele ANIF cu ceva stiuca pentru ca acum stiuca nu poate intra pe canale din cauza nivelului scazut al Dunarii
    Pescari erau multi dar nu am vazut sa prinda nimeni,  poate data viitoare.

Anonim spunea...

am fost si eu pe 12/01 la oltenita si acceasi problema cu drumul la chirnogi iar la ulmeni era o brigada de fro 10-12 parasutisti cu capturi spre 0. de dimineata a fost innourat,a plouat si a fost si putina zapada,rezultate=0.am plecat la ora 14 cand se incalzea si iesise si soarele,dar vroiam sa ajung in orar la politia de frontiera.
acolo in baza permisului de pescuit pe 2011 se elibera pg-ul,dar am dat de o aberatie birocratica: daca pescuiesti in zona de frontiera CL cu o barca cu motor mai mare de 5cp nu este suficient pg-ul care-l primeste orisice pescar.acel pg este valabil numai la pescuitul de pe mal,pt barca se elibereaza un fel de certificat atasat unui tabel in care treci persoanele care crezi ca vor fi in barca.am batut bratul chilia ani la rand doar cu pg-ul "de mal"si nu au fost prombleme la niciun control(care era la fiecare deplasare cu barca).

fox spunea...

ai dreptate, normal ar fi de ajuns permisul de pescuit, ce au cerut ei se refera la plimbari de agrement, legea este la fel in toata Romania, voi cere punctul de vedere al comandantului politiei de frontiera si motivatia legala

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

pe site-ul politiei de frontiera se specifica stric ca pentru pescuitul sportiv nu este necesar dosar de avizare, doar pentru pescuit comercial, despre barci nici macar, ar fi bine sa ne adunam 3-4 si sa facem o plangere la Bucuresti poate mai miscam cate ceva in tara asta

Anonim spunea...

se pare ca o sa-i defiinteze ca politie de frontiera si se vor numi garda de coasta.informatiile postate mai sus le am de la poarta pf mai precis de la "ofiterul" de servici,care nu pre cunostea problema.eu am motivat si faptul ca o sa vin si cu sotia in plimbare pe dunare si ea nu este pescar sportiv deci nu are permis de pescuit in baza caruia sa-i fie eliberat pg-ul. ofiterul incearca sa dea cateva telefoane si-mi spune sa revin dupa 2 ore ca este sedinta.
deci problema sunt acesti "tablagii" care nu au habar de legile institutiei unde lucreaza, si abereaza.dealtfel "portarul" se temea ca odata cu noua garda de coasta,multi isi vor pierde posturile.eu am citit ca personalul garzii de coasta este selectat pe baza de concurs din structura interna a politiei de frontiera.daca aceste concursuri ar fi netrucate poate scapam de incompententa unor militieni care pe langa faptul ca sunt semianalfabeti,promoveaza braconajul pe dunare si in dd

fox spunea...

ideal ar fi sa intram in schengen si am scapat de ei, dar vom avea mari probleme cu branconierii atunci, macar astia in prostia lor ii mai prigoneste pe branconieri sau macar pe aia fara relatii, nici nu stiu cun este mai bine....