PRIMA IESIRE IN RECUNOASTERE LA OLTENITA - CHIRNOGI

   Am fost duminica 10.03.2013 in recunoastere  pe zona Oltenita Chirnogi dar pe apa pentru ca drumul era impracticabil, mai mult eram si interesat de modul in care a lucrat Dunarea in iarna la acesta zona.Cand am ajuns in portul Oltenita am constatat ca rezervorul motorului de barca era spart dar am adaptat un vas vechi de expansiune de la o dacie pe post de rezervor.Adancimea apei in zona de plaja  la cca. 10 metri de mal este de 6 metri acum deci cam 4 metri cand Dunarea v-a reintra in matca normala iar in zona erodata de 12 metri deci 10 metri la o Dunare in matca normala.Cu siguranta voi reveni aici daca Dunarea mai scade pana la intrarea in prohibitie.
















2 comentarii:

Anonim spunea...

Salut

Prima poza unde este mai exact?
O sa dureze ceva pana se retrage, poate dupa "prohibitie" sa avem sanse. O spun asa pentru ca vad ca momentan nu exista nimic concret.

Este a ta barcuta?

Numai bine!
Tox

fox spunea...

Salut, prima este facuta pe locul unde este plaja de la Chirnogi, barcuta este a unui prieten eu vreau sa-mi cumpar ceva mai mare, sanse avem sigur dupa prohibitie avand in vedere timpul de acum....