13.04.2012-Pescuit pe Dunare la Spantov la concurenta cu plasele politistilor de frontiera

      Am plecat  vineri 13.04.2012  la o pescuit pe Dunare in zona Spantov - Oltenita, am ajuns pe la ora 16 (eu merg de obicei dupa amiaza si raman pana a doua zi)  acolo ma astepta si prietenul TOX care era venit la pescuit de dimineata  la pescuit, apa Dunarii  este foarte mare si locurile de pescuit sunt total schimbate, cat am cautat un loc mai bun a inceput un vant rece care trecea prin orice haine, cand  am inceput sa pescuitm  era seara deja  dar  cauza vantului puternic si a valurilor era imposibil sa ai control  pe lansete, activitate era pentru ca  momeala  disparea constant, amicul Tox a reusit sa prinda dimineata un caras cateva platici si o rosioara iar eu am agatat o singura platica, dupa 45 de min am renuntat pentru ca era deja intuneric iar vantul constant puternic.Am mai incercat apoi pe canalul de alimentare al statiei ANIF dar nimic si cum se anunta ploaie eu am plecat inapoi spre casa, Tox a ramas acolo peste noapte si a mai prins dimineata ceva platica.
     SINGURUL EVENIMENT NOTABIL A AVUT CA PROTAGONISTI  UN ECHIPAJ AL POLITIEI DE FRONTIERA CARE CU BARCA DIN DOTARE MONTAU DOUA PLASE LA KM 417 CHIAR IN CAPATUL CANALULUI DE ALIMENTARE AL STATIEI ANIF.AM SUNAT LA CALARASI SA RECLAM DAR OFITERUL DE SERVICIU A RASPUNS CLAR CA NU AU BARCI IN MISIUNE SI CA AM VAZUT ALTCEVA....TIPIC ROMANESC. 

Niciun comentariu: